Meme friday

en een tip voor de boekenwurmen.

Goedemorgen allemaal,

Wat zei de Bitcoin-investeerder tegen zijn wekker? "Je kunt beter op me letten, anders mis je de trein!"

Het is weer vrijdag.

Lekker de week afsluiten en dan het weekend in.

Vandaag beginnen we met leestip!

Ik kreeg laatst een appje van een vriend van me. Hij was op vakantie in Indonesië.

Vanaf 1 van de stranden van de Komodo Eilanden kreeg hij een mooie ingeving.

Heerlijk genietend van een Espresso Martini stuurde hij me dit:

“Ideetje voor jouw niewsbrief; suggesties voor boeken die jouw abonnees zouden moeten lezen”

DIE WITH ZERO was zijn aanbeveling.

Het boek is geschreven door Bill Perkins.

Een Amerikaanse hedgefondsmanager, filmproducent en high stakes pokerspeler uit Houston, Texas.

In Die With Zero wordt een verrassende en uitdagende levensfilosofie gepresenteerd, samen met concrete richtlijnen om optimaal te profiteren van je financiën en je leven.

Dit boek is voor mensen die het belangrijker vinden om onvergetelijke ervaringen te hebben dan alleen maar geld op te potten voor hun latere jaren.

Al met al moedigt "Die With Zero" lezers aan om actief na te denken over hoe ze hun geld en tijd besteden, zodat ze een rijk en vervullend leven kunnen leiden zonder uit te stellen tot het einde.

Het boek biedt strategieën en inzichten om dit te bereiken en te genieten van het hier en nu.

Ik heb het zelf nog niet gelezen en wacht nog even tot de bear-markt voorbij is.

Anders wordt die with zero een eitje ;).

Meme friday

En dan wil ik het afsluiten met wat Boeddistische wijsheid vandaag:

“There is only one day! ——> TODAY”

Geniet ervan en prettig weekend alvast.